pondělí 1. července 2013

Bližší poznání :)

http://stream2.gifyo.com/pictures/220130701/large/0b39706a9996bc77daf79ecb5eb6be3e-414230195.gif 

Co takhle článek o mě? Co mě zajímá, co ráda dělám? Sice už víte všechno o mé nemoci, ale o mně skoro nic. Plus tohle téma někdo napsal do článků na přání (viz. levé menu), tak mu vyhovuju.

Začla bych asi tím, že se jmenuju Diana Klibániová (jak už všichni víte), btw: maďarský příjmení, ale koho to zajímá, žejo :D
Narodila jsem se 17.12.1997 v Hradci Králové. Je na prd, když se někdo narodí v prosinci, protože hnedka potom máte Vánoce a ještě k tomu, pak mám v lednu svátek. Mám to všechno najednou, a pak rok nic, VOPRUZ
Teďka bydlim u babičky se všema, Po prázkách se nejspíš zase odstěhujeme zpátky do HK. To město mám ráda, vlastně mám města radši než vesnice, protože ve vesnici nic není, zaco ve městě máte prakticky všechno. Obchody, parky, fesťáky, koupaliště atd... Je fakt, že ve městech, cord v Hradci, je spousta drbá o všem, ale tak nato si musíte zvyknout.

O Vánocích jsem dostala štěňátko :) Strašně krásnýho německýho špice, je to strašnej hajzlík :D ale miluju ho nejvíc. O něm víc třeba budu psát příště.

http://stream2.gifyo.com/pictures/220130612/large/2955cc393ba73991520cf8e5bafeca57-176758034.gif 
 
Nejradši co dělám je asi to, že sedim u notebooku a pařim Dead Space 3 nebo jsem na facebooku :D Myslim, že takhle to má většina z nás (s tim fb). Tohle patří mezi ty neužitečný věci.
Co považuju za "užitečný" je třeba fotografování. Miluju to. Nejradši fotím s lidmi, takové ty spíš fashion fotky, a nebo prostě kdo chce udělat nějaké photoshooty, tak se mu ráda nabídnu a vyfotím ho. Bohužel teďka nic moc nefotím, protože bych musela stát pořád na jednom místě, to by se uplatnilo jenom v ateliéru, kterej nemám. Mimochodem jdu na střední na fotografa, takže asi tak.
Dřív jsem i ráda kreslila, ale nedávno jsem to po HODNĚ DLOUHÝ DOBĚ zkoušela, a vůbec mi to nešlo, byla to hrůza, totálně jsem vyšla ze cviku, nemíním se k tomu vrátit.
Další kreativní věc co dělám, je bižuterie. Zalévám s pryskyřicí obrázky do přívěšeků, hrozně pěkný to je, to jsem také možná někdy přidám, aby jste se nato mohli kouknout, popř. koupit si.



K čemu bych se chtěla vrátit, ale nepůjde to, je tanec. Ve 12-13ti jsem tancovala street dance a moc mě to bavilo. Bohužel protézy v týhle době nejsou takové, že se vyrovnají vlastní noze. Budu ráda, když odtancuju "taneční".
Další by byla jízda na koni, ale to taky nemám páru, jak na něm budu jezdit, a hlavně nasedat :D Bude sranda, až to s někym budeme koumat..

A teď, co mám ráda !!
Miluju superhrdiny, prostě celej Marvel. Avengers, můj dost oblíbenej film, nečekaně. Ale nejoblíbenějšího hrdinu teda nemám. Hodně ráda se koukám na filmy a seriály, takže jsem ráda, když si můžu zajít do kina, navíc když máte ZTP kartu, tak máte slevu a vás doprovod to má zadarmo. Moje nejoblíbenější jídlo, je zeleninovej salát od dědy, zní to vtipně, ale fakt dobře ho umí,  a to je to úplně obyčejnej salát (rajčata, okurka, papriky, olej, česnek, sůl).
Už fakt nevim co bych psala, takže se ptejte ,... ↓

Jestli se chcete na něco zeptat, ptejte se, na cokoliv, ráda odpovím: http://ask.fm/DianaKlibaniova



3 komentáře:

  1. Jé z tebe nemůžu, jseš skvělá, jak to tak všechno píšeš! :D zdá se mi jako kdyby jsi to brala všechno tak s nadhledem :)

    OdpovědětVymazat
  2. jé to je krásnej pejsek :) napiš ještě něco o něm :)

    OdpovědětVymazat